بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليك يا مولاي يا صاحب الزمان

لعن الله اعدائكم من الجن و الانس اجمعين

بابي انت و امي و نفسي لك الوقاء و الحمي.

 

سلام عليكم و رحمة الله.

 

اين روزها، نگراني‌هاي امام عصر سلام‌الله‌عليه و عجل‌الله‌تعالي‌فرجه‌الشريف كه بي‌گمان هم به احوال من آگاهند و هم هيچ كوتاهي در رعايت حال من ندارند، درباره من چيست؟ يعني دوست دارند كه من چطور باشم؟ اوضاع و احوال من چطور باشد؟

 

امام عصر سلام‌الله‌عليه در مورد خانواده من، پدرم، مادرم، برادران و خواهرانم، دوست دارند كه آنها چطور باشند؟ در مورد دوستان و اقوام من چطور؟ هر كدام را چطور مي‌پسندند؟

 

ناراحتي حضرت ولي عصر سلام‌الله‌عليه در مورد شيعيان ايران چيست؟ كودكان و جوانان و ميانسالان و پيران؟ مرد و زن؟

 

ناراحتي و غصه امام عصر سلام‌الله‌عليه در مورد شيعيان عراق چيست؟ آنها كه به نا امني آشكار مبتلا شده‌اند.

 

براي برطرف شدن ناراحتي‌هاي امام عصر سلام‌الله‌عليه در مورد

-  خودم

- خانواده‌ام

- اطرافيانم

- شيعيان ايران

-  و شيعيان عراق

- و شيعيان دنيا

 

چه كارهايي از دست من بر مي‌آيد و بر مي‌آمد؟ و كدام را انجام داده‌ام و كدام را از روي غفلت و يا كسالت ترك كرده‌ام؟ عزمي دارم براي جبران آنچه مي‌توانستم انجام دهم و انجام نداده‌ام؟ بد نيست براي خودم و نه براي ديگران بنويسم كه چگونه بودنم است كه مولايم را خشنود مي‌كند. و چه اموري است كه بايد جبران كنم.

اللهم فامنن علينا برضاه.

 

مي‌توانم در رفع نگراني امام عصر سلام‌الله‌عليه در هر كدام از اين حوزه‌ها، در حوزه‌اي كه فعلاً شناخت و دانش آن را دارم به ياري مولايم شتاب كنم و موثر باشم؛ با هر آنچه در توان دارم و از دستم برمي‌آيد. و مبادا در ياري مولاي خود غفلت نمايم؛ به بهانه‌هايي خنده‌دار در دنيا و حسرت‌آور در آخرت كه و انذرهم يوم الحسرة اذ قضي الامر.

 

و شايد بالاترين، صادقانه‌ترين، واقعي‌ترين و سخت‌ترين كار من، لسان صادق در دعاي بر تعجيل فرج باشد؛ دعايي كه دعاي قلبم باشد و نه بازي زبانم. دعايي كه نشانه توجه صادقانه پيوسته من به رفع هم و غم و ضر مولايم است؛ دعايي كه نظر دارد به گشايش در امر مولاي مهربانم؛ كه با همه فقرم از خداوند ذو الفضل العظيم مي‌خواهم كه فرمود و اسئلوا الله من فضله و فرمود ادعوني استجب لكم.

اللهم عجل فرجه و اكشف الضر عن وليك.

و اجعلنا من انصاره و من المستشهدين بين يديه.

 

و صد البته كه در كنار اين دعاي صادقانه است كه بايد همه وظايف ديگرم را در ياري مولايم به شايستگي و قوت انجام دهم؛ بفضله و بمنه.